środa, 22 stycznia 2014

"Świat to potwór zębaty, gotów gryźć, gdy tylko zechce"

"... głupota jest jedną z dwóch rzeczy, które najlepiej widzimy z perspektywy czasu. Drugą są stracone okazje."



'Dlaczego znów nie może być tak jak przed laty? 
Dlaczego życie postanowiło tak bardzo mnie zmienić?
Dlaczego świat, który mnie otacza zdaje się być tak okrutny?
Dlaczego wszystko co udało mi się stworzyć, teraz rozpada się na drobne kawałki?
Dlaczego ludzie, którzy coś dla mnie znaczyli, stali się mi obojętni?'

Znów te same myśli, znów te same wspomnienia. W końcu coś zaczęło się układać by znów legnąć w gruzach. Wyjechałam z Mullingar by zacząć wszystko od nowa. Nieporadna szesnastolatka ruszyła w nieznane by uwolnić się od życia bez przyszłości i zapomnieć o ludziach, którzy mogliby chcieć ją powstrzymać. Teraz dziewiętnastolenia, pozostawiona samej sobie. Babcia, u której mieszkałam zmarła pół roku temu. Jedyna osoba, na którą mogłam liczyć po wyjeździe, zostawiła mnie. Nawet w samej sobie nie mam oparcia. 



W wielkim mieście człowiek się gubi. Ciałem jak i myślami. 

8 komentarzy:

  1. świetnie tutaj! genialny wygląd! ;) jestem naprawdę ciekawa co nowego urodziło się w Twojej głowie :D będę oczywiście wierną czytelniczką także tutaj :D
    buuuziaaaaaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. http://story-of-1d.blogspot.com/?m=1

    Boski rozdział! Jesteś cudowna! Kocham twojego drugiego bloga i zakładam, że tego też pokocham!!! Zapraszam również do mnie, może spodoba ci się tak jak mi twój♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa nowego opowiadania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski szablon. Nie mogę się doczekać nowego opowiadania. Uwielbiam to jak piszesz, więc jestem pewna, że będzie świetny.<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie czekam na 1 rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie czekam na 1 rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada sie ciekawie. Nie moge doczekac sie pierwszego rozdziqlu. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli ten blog będzie tak cudowny ja twój pierwszy (w co nie wątpie) to napewno będę jego wierną czytelniczką :>

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym bardzo podziękować każdej osobie, która poświęci chwilę czasu na skomentowanie moich wpisów. Kocham Was! :)